28 Mayıs 2009 Perşembe

jartiyerli travesti

travestiler travesti siteleri http://www.travestibirey.com

Mahsun Kırmızıgül'ün 'Güneşi Gördüm' filminin yurtdışı afişinde ön plana çıkardığı travesti Kado'yu canlandıran Cemal Toktaş, 'Orada Neler Oluyor'da rolüyle ilgili ilginç bir itirafta bulundu.
Cemal Toktaş "Bir daha kimse bana o rolü yaptıramaz. O hale girmem. Şu an öyle bir teklif gelse düşünmeden 'hayır' derim. Kendimi bir daha öyle görmek istemiyorum. Yaşadıklarım kolay değildi. Psikolojim alt üst oldu. En çok kaşlarım alınırken canım yandı. Acıdan geberdim. Saçlarım 3 kez traş edildi. Vücudumdaki tüyler alındı. Günlerce travestileri dinledim. Öyle yürüdüm, aynalara bakıp çalıştım" dedi. Cemal Toktaş filmin yurtdışı afişindeki halini gördüğünde bacaklarına şaşırdığını söyledi ve "Bacaklarımı fotoşopla uzatmışlar. Çok güzel olmuş" dedi.
olamma demesmi jartiyer giyerken mutluydun ne oldu canım o kalas vucuduna yakışmadımı kadınlık hayatında yaptıgın ve yapacagın reklam bukadar oda travestiri roliicindi birdaha yok artık yapaman bukadar reklam zaten sanada travestilik yakışmadı yapmacık olmuşun gercekci degil anladdın senonu bende seni birdaha travesti olmam dedigin icin kınıyorummm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
ankara travestileri istanbul travestileri antalya travestileri izmir travestileri