10 Nisan 2009 Cuma

güneşin travestisi güneşi gördüm


Bu duruşunuzla "Benim için ötekileştirilen her neyse bunun hiç önemi yok,'' diyorsunuz...
- Ben bu doğrultuda ötekileştirilmiş travesti bir adamım. Yargıyı kesiyorum. İnsansa değerlidir benim için. Fikirlerimiz uyuşmuyor diye ona "Git, bizden değilsin," diyemem. Bu karakteri çalışıp, çıkarmam bu yönümü destekledi. Ben bu 'öteki' durumunu kimliksizlik olarak algılıyorum. Hatta bu kimliksizliği dile getirmek adına, o karakteri finalde iğrenç göstermek için kimseye çaktırmadan üç ay kilo aldım, yağlandım. Herkese göre bir gay, ince belli, kadınsı olmalı. Ama bence o kimliksizleştirmeyi yansıtıyordu. Bu filmin de anlattığı durum bu, birileri biraz daha fazla yesinler diye buradaki insanlar sorunlar yaşıyor. Bugüne kadar böyleydi ama bizden sonra böyle olmasın, ''Nerelisin?'' diye sormayalım birbirimize.- Travesti arkadaşlarınız filmi izlediler mi, yorumları ne oldu?
- Toplanıp, ekipçe gitmişler. Bazıları benim gerçekten gay olup olmadığımı merak etmiş. "Bizim yaşadıklarımızı o kadar güzel dile getirmişsin ki seni ayakta alkışlıyoruz," dediler, rahatladım.- Kadına benzemek için neler yaptınız? ankara travestileri komple filmi izlemiş
- Üç kez saçlarımı kazıttım, kaşlarım üç kere alındı, vücudumu da üç kez aldırdım. Travestiliğe geçişteki makyaj iki saat sürdü. Kadınların ne çektiğini anlıyorum artık travesti olarak dolaştım aylarca.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
ankara travestileri istanbul travestileri antalya travestileri izmir travestileri